tiistai 19. maaliskuuta 2013

Yhteistyö

Vanhana - tai ei, entisenä - journalistina koen eettiseksi velvollisuudekseni huomauttaa tässä vaiheessa, että tämä blogi toimii yhteistyössä vaasalaisen Pulmapuodin kanssa, kuten tätä lukemalla on saattanut jo epäilyttääkin. Yhteistyö ei kuitenkaan vaikuta mitenkään näkemyksiini ja mielipiteisiini, kuten aika monet entistä kriitikonuraani seuranneet voivat vahvistaa. Olen mitä mieltä olen ja minun kanssa saa olla vapaasti toista mieltä. Keskusteluissa voidaan sitten vaihdella mielipiteitä ja oikein hyvin perusteltuna saatanpa tarkastaa omaanikin.
      Se, mihin yhteistyö vaikuttaa on, että sen seurauksena minulla on toivottavasti entistä suuremmat mahdollisuudet esitellä uusia ja vanhoja pulmia laidasta laitaan: sellaisia, joista pidän itse sekä sellaisia, joista voivat jotkut toiset pitää - ja jopa sellaisia, joista pitävät kaikki. Onkohan sellaisia?
      No niin, se velvollisuus hoidettu. Etiäpäin.

Niin, ja tietenkin minua saa pyytää ottamaan käsittelyyn jonkin tietyn pulman, missä tapauksessa katson onnistunko sellaisen käsiini saamaan. Voinpahan ainakin vaimolle perustella hankinnan kansalaisvelvollisuutena. Joten, pyydän, tehdään näin. Ja usein.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti